Bedankt dat u uw kennis en expertise over ondernemen wilt delen op Bizcover, onze community van, voor en door ondernemers.
Wilt u zich bij de opmaak van uw artikel aan onderstaande richtlijnen houden? Ze dienen alleen om uw de toegevoegde artikel nog te versterken, en om de relevantie en de kwaliteit er van nog te verhogen.

10 gouden richtlijnen voor uw publicatie

  1. Bewijs in uw publicatie uw expertise in ondernemen. Geef uw eigen opinie over het thema waarover u schrijft. Doe dit dus niet onder de vorm van een advertentie, een publi-reportage voor uw eigen onderneming.
  2. Uiteraard mag u de naam van uw bedrijf of van uw werkgever vermelden maar maak er geen persbericht of specifiek bedrijfsgerelateerd nieuwsbericht van.
  3. Uw artikel stuurt u ons op in Word-opmaak.
  4. Uw publicatie bevat tussen de 300 en 800 woorden.
  5. Uw biografie maakt u apart op, verwerk die dus niet in uw bijdrage. Voeg zeker de links toe naar uw website en sociale mediakanalen, zoals Twitter, LinkedIn…
  6. In elk artikel mag u beelden en video’s inlassen. U verstuurt die wel apart per mail. Vergeet de eigendomsrechten of de informatiebron niet te vermelden.
  7. Relevant links naar andere websites mag u zeker in uw artikel verwerken. Gebruik in uw artikel liefst niet meer dan drie links. Enkele voorbeelden als inspiratie:
    • links naar relevante artikels of publicaties op andere websites of blogs;
    • naar informatie uit of resultaten van studies of onderzoek;
    • naar relevante informatie of inhoud voor de lezer.
    Behalve de link naar uw eigen onderneming of werkgever in uw biografie, vermijd u in uw artikel het best links naar uw eigen onderneming of de eigen werkgever. Zeker naar bijvoorbeeld over ons, contact, prijzen, producten…
  8. Benadruk in uw artikel volgende zaken:
    • de titel van de pagina
    • de titels van de paragrafen
    • een beschrijving in één zin van uw bijdrage.
  9. U bent verantwoordelijk voor de originaliteit en de correctheid van uw bijdrage. Weet dat plagiaat in uw artikel, geheel of gedeeltelijk en in gelijk welke vorm, tot een klacht van de oorspronkelijke auteur kan leiden.
  10. Maak uw artikel bij voorkeur in dezelfde editoriale lijn als de publicaties die u op de blog vindt. Verstuur het klaar-voor-druk. Na publicatie, wijzigingen aanbrengen of een artikel schrappen, kan niet op uw eenzijdig verzoek.

Bij ontvangst van uw artikel, lezen wij het na en doen we de nodige aanpassingen. Revisie en publicatie vallen onder de verantwoordelijkheid van de medewerkers van Bizcover. En weet ook dat een artikel aanleveren voor Bizcover geen garantie op publicatie inhoudt.

Wilt u ook uw expertise en kennis delen op Bizcover? Maak hieronder uw keuze.